22 May 2012

"AKU TAK NAK CANON DSLR 7D"


Ada orang kata.
Tak semua yang kau nak di dunia ni.
Kau boleh dapat.

Ada orang lata.
Tak semua yang kau tak nak di dunia ini.
Kau akan dapat.


Oleh itu.
Aku yang sangat nak mahu benda atas tu.
Maka aku patut kata.

"AKU TAK NAK CANON DSLR 7D"
Agar aku dapat benda tu.
Oh sungguh.
Aku tersangat nakkan benda tu.
Sebagai seorang remaja yang gemarkan teknologi.

*tipu.Kau sebenarnya jeles dengan orang lain kan?Hahahaha.*

Hobi baru aku cuti panjang amat ni.
Ambil gambar.
Edit.
Aplod fesbuk.

Tapi oleh kerana aku tidak punya barang.
Seakan itu,
Maka aku sangat berharap.
Ada la pihak bersimpati terhadap aku.

Buat la pertandingan atau apa-apa aktiviti.
Asal hadiahnya itu.
Aku sanggup ikut.
*mode : serious*

sekali lagi.


"AKU TAK NAK CANON DSLR 7D"
"AKU TAK NAK CANON DSLR 7D"
"AKU TAK NAK CANON DSLR 7D"

Dengan harapan aku dapat.

Sungguh,
Aku yang sangat berharap.

No comments:

Post a Comment