5 Feb 2014

Sabahan Challenge | Cabaran sabah


Projek Sabahan Challenge telah dibatalkan. Hal ini demikian kerana:

1. Penyertaan yang kurang.
   - Setakat ini saya cuma terima video footage sahaja dan 2-3 video dan ianya sangat tidak mencukupi.
2. Publisiti yang kurang.
   - Memang salah saya. Mungkin patut saya buat poster dll.
3. Tarikh penghantaran yang singkat.
4. Saya sudah berada di kampus.
   - Kekangan masa yang dialami adalah suatu perkara yang menyulitkan.
5. Tempoh video yang terlalu singkat.
   - 15 saat mungkin terlalu pendek.
6. Dll..

Saya sudah berbincang dengan wakil Dato' Masidi iaitu Cik Hana, berkaitan dengan projek ini. Syukur beliau memahami jadual padat saya sebagai mahasiswa dan beliau juga maklum bahawa projek ini dibatalkan.

Saya tidak malu untuk menyatakan bahawa segala kekurangan projek ini memang datang dari saya dan saya harap akan jadikan ia sebagai suatu pengajaran.

Terima kasih semua yang tolong mempromosi projek ini tapi maaf sebab saya tidak dapat teruskan. Maaf sekali lagi.

Yang ikhlas,
Syukri

12 comments:

  1. bulih baa :D haha

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Nice one kuri! I wud love to participate tapi mcm segan ja. Hihi. Sy tengok video yang suda siap la nanti. I always admire you video! Nanti kalau sy mo bt vdeo apa2, have to call upon u ja la. Hihi. I support u la!

    ReplyDelete
  4. buli bhaaaa......sa x mengharapkan hadia...sa cuma maw membuktikan sabah ni bukan negeri yg ketinggalan jaman....!!!!...

    ReplyDelete
  5. Good luck burau..sy failed video2 ni tp smgat itu mesti ada..haha

    ReplyDelete
  6. Wauwih! Dato masidi tetap jastin bieber di hati kita!

    ReplyDelete