24 Sept 2011

Sebelum meletopp.

Kau tahu.
Broadband aku ni.
Bapa aku yang beli.
Bapa aku yang bayar bulan bulan.
Bapa aku yang hantar pergi matrik.
Guna pos laju tuu..
Tapi kau.
Aku harap kau amat mengerti.
Bukan aku tidak mahu meminjamkan 'beliau' kepada kau.
Tapi kalau setiap hari mau pinjam.
Cuak juga rasa aku kan?
Kau tidak begitu?
Kalau tiap hari ada orang nak pinjam barang kau.
Apa rasa kau?
Macham nak tumbuk pun ada kan?
Tapi aku ni bukan jenis begitu.
Aku sabar dulu.
Aku menunggu kau sedar..
Bahawa aku juga ada perasaan.
Tapi kau,
Jangan buat aku meletup.
Sebab bukan mudah aku meletup.
Walau apapun kalau kau nak bayar half half broadband aku nih.
Boleh jugak aku konsider kau pakai 15 hari sebulan.
Aku pakai 15 hari lepas tuh.
Amacham?
Ada berani?
Lu pikir la sendiri GAMAN!

No comments:

Post a Comment